Testimoni terbaru dari SLIM DIET

1. TESTIMONIAL TERBARU Noraida Zakaria Hari ni dah 28 hari saya ambil sd2 dan saya dah hilang 10kg. Diabetik pun terkawal, tak makan ubat pun, bacaan gula tak naik. Bagi yang belum mencuba, apa kata beri peluang kepada diri sendiri. Bagi saya inilah produk terbaik yang terdapat di pasaran.

2. TESTIMONIAL TERBARU SitiMazniza Zainul Idris Update from my weight loss progress..until today (after 9 days)..i already loss 8 kg!!!!..amazing..Alhamdulillah..thx to SD2. I am developing my own blog bot my progress, secrets, lifestyle etc..will share with all of you soon...

3. TESTIMONIAL TERBARU Rina Rashid all of u..just nak bagitau..yang i ni memang sangat cerewet n negatif bab produk2 slimming ni..macam2 produk i dah try termasuk JDM5...But SD2 ni memang berkesan..bukan setakat gimik produk...Saya akui..nak habis setin 4kg dah turun..cuma pantang makan..no karbo...minum air kosong..I strongly recommended produk ni..belilah tak rugi...

4. TESTIMONIAL TERBARU Haslinda Mamat alhamdulillah..sy jg dh turun sebnyk 10kg...2 tin dh habis..skrg nk msk tin ke3...
cuba jgn x cuba...
blm cuba blm tau...bila dh cuba awk akn tau hasilnya..cuma kena disiplin tggi, semngt yg kuat..insya allah awk akn brjya..

5. Saya Deju Yana dulu saya 74kg sekarang dah 65kg..Saya guna SD2 selama 5 mimgu...mimgu petama dah boleh rasa perbezaan pada badan kita seluar dan baju dulu dah loggar..kepada sesaipa yang bertekad nak turunkan brat badan boleh mencuba SD2..tanpa perlu berlapar macam produk lain dan makan 3x sehari memang senang sangat...sebelum ini dah banyak produk yang saya guna tapi takde yang brkesan macam ni CEPAT + MUDAH + SENANG + SIHAT = MUJARAB

6. SitiMazniza Zainul Idris dari JOHOR - nak share jugak experience saya kat sini...saya dapat SD2 ni hari khamis minggu lepas..so hari jumaat saya dah mula terus tanpa berlengah lagi..hari ni dah masuk 5 hari saya guna..alhamdulillah..saya dah turunkan 5.5kg...

.cara saya hanya..:

1) makan protein plus less kolestrol.langsung tak sentuh high carb foods.
2) makan hanya sejurus selepas minum SD2 so akan rasa cepat kenyang sbb dah minum 250ml SD2..
3) tak makan junk foods anymore kecuali makan pagi,lunch n dinner..... Lihat seterusnya..
4) minum 4 kali sehari
5) bonus utk semua..bersenam mengeluarkan peluh...mmg betul ada org turun tanpa bersenam tapi bersenam kan lbh baik utk kesihatan kite kan? =)ensure kiter mengeluarkan peluh..
6) self survey utk makanan apa lagi y digalakkan utk kiter..search "low carb"diet in the internet..=)
7) Air masak at least sehari 2L..

ini just dorongan atau panduan utk kawan2 semua..but..semua ni juga depend on tahap badan sendiri jugak..amat bergantung pada tahap metabolisme jua..tinggi tahap metabolisme maka akan cepat berlaku pembakaran lemak..lambat atau cepat tak perlu dirisaukan..y ptg ada semangat n disiplin y tinggi..=)

7. TESTIMONIAL TERBARU Siti Sakinah Mansor salam...saya telah mencuba SD II dr bulan 4,sebelum nie perut besar ja,tapi setelah minum SD II nie,semakin kecil,setiap 3 hari ukur memang semakin kempis...seronok tak terhingga..dulu tak pernah ada seluar jeans..skrg boleh beli saiz L,kalau tidak seluar panjang saiz XXXL...saya... akan terus minum untuk dapatkan lagi berat yg ideal dgn saya.

8. TESTIMONI : NICOLE HONEY ELFIE berat I 76kg in 10days jadi 59kg... I control makan & pergi joging... tu je.. amazing... luv u SD2

9. TESTIMONI dari anda...segera coba produk ni

Comments

Slim Sehat

90 % orang gagal dalam program untuk menguruskan badan. Apakah anda termasuk salah satunya???

Katakan tidak !!!


Selesaikan masalah berat badan anda sehingga 2-4 Kg selama 7 Hari secara sehat, alami, aman (selamat) dan murah. Tidak perlu senaman, tidak perlu berlapar, mudah diikuti dan dalam masa yang singkat. Kulit tetap mengencang dan semakin cantik.

Segera dapatkan bentuk tubuh yang slim sehat hanya dengan produk slim sehat kami.

Berminat silakan kirim email : slimdiet_health2@yahoo.com





Label

Live Blog Stats