Pengalaman Menggunakan Slim Diet II (1)




Pn. Roky dari Puchong, Selangor, Malaysia
berumur 34 tahun (ibu dari 4 orang anak)

Telah menggunakan Slim Diet II (SD II) selama 2 bulan setelah beberapa bulan melahirkan anak ke-4. Berat sebelum ini adalah 75 kg dan berat terkini 65 kg.

Berat badan saya turun sebanyak 10 kg. Sebelumnya ukuran baju saya adalah XL tetapi dalam waktu 2 bulan, ukuran baju saya menjadi M.

Saya merasa lebih yakin dengan penampilan saya sekarang dan akan terus menggunakan Slim Diet II (SD II) t sampai saya mencapai berat ideal

Comments

Slim Sehat

90 % orang gagal dalam program untuk menguruskan badan. Apakah anda termasuk salah satunya???

Katakan tidak !!!


Selesaikan masalah berat badan anda sehingga 2-4 Kg selama 7 Hari secara sehat, alami, aman (selamat) dan murah. Tidak perlu senaman, tidak perlu berlapar, mudah diikuti dan dalam masa yang singkat. Kulit tetap mengencang dan semakin cantik.

Segera dapatkan bentuk tubuh yang slim sehat hanya dengan produk slim sehat kami.

Berminat silakan kirim email : slimdiet_health2@yahoo.com





Label

Live Blog Stats